Szukając urządzeń biurowych do firmy, w pierwszej kolejności pod uwagę bierzemy ich cenę. Zastanawiając się jednak nad zakupem drukarki bądź urządzenia wielofunkcyjnego, warto rozpatrzyć także inne aspekty. Podpowiadamy, co wybrać do firmy – drukarkę czy urządzenie wielofunkcyjne?
Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne – co lepsze?
Wybierając między drukarką a urządzeniem wielofunkcyjnym, pod uwagę należy wziąć częstotliwość wydruków oraz oczekiwaną ich jakość. Przyjmuje się, że jeśli w firmie drukujemy więcej niż 50 arkuszy, korzystniejszym będzie zakup dwóch osobnych urządzeń. Takie rozwiązanie ma także inne zalety – możliwość dostosowania sprzętu biurowego do potrzeb firmy oraz korzystania z jednego z nich podczas usterki drugiego.
Jeśli jednak urządzenie wielofunkcyjne bądź drukarka nie jest naszym głównym narzędziem pracy, z powodzeniem możemy postawić na uniwersalne wysokiej klasy urządzenie wielofunkcyjne A3, które pozwala drukować i kserować dokumenty i inne materiały w kolorze oraz w większym formacie A3.
Nowoczesne urządzenia wielofunkcyjne wyróżniają się wysokiej jakości wydrukiem, dlatego na taki rodzaj sprzętu biurowego decyduje się coraz więcej małych i średnich firm, a także dużych korporacji. Ciekawym rozwiązaniem jest także leasing zamiast zakupu nowego sprzętu, w ramach którego otrzymujemy pomoc serwisową i dostęp do urządzenia zastępczego w razie poważniejszej awarii.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Printer 4.
Fot. Shutterstock.