Różne

Poradnik e-sprzedawcy: jak przygotować paczkę do wysyłki?

• Zakładki: 25


Udział sklepów internetowych na polskim rynku rośnie z roku na rok. Coraz więcej klientów darzy sklepy internetowe zaufaniem. Nic dziwnego – w sklepach on-line często dostępny jest większy wybór produktów, pełniejsza rozmiarówka, a do tego ceny bywają  atrakcyjniejsze. Warto podtrzymać tę dobrą relację z konsumentami, dbając o wszystkie detale.

Dbając o prawidłowe relacje pomiędzy sklepem internetowym a klientem zwracamy uwagę na każdy element. Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa, wysoka jakość produktów, atrakcyjne rabaty, kompleksowa obsługa. Jednym z ważniejszych elementów, o którym często zapominamy, jest sposób przygotowania produktów do wysyłki. A przecież moment, w którym klient otrzymuje paczkę, ze swoją przesyłką jest kluczowy dla pełnego zamknięcia transakcji. Jego przeżycia związane z tą chwilą zadecydują czy ostatecznie pokocha Twój produkt, czy… zmieni zdanie i go odeśle.

Paczka ze sklepu internetowego jako wizytówka

Kiedy zaczniesz zastanawiać się, jaki sens ma poświęcenie czasu i energii na przyszykowanie opakowania do wysyłki swoich produktów, pomyśl o nim, jak o wizytówce firmy, lub siedzibie stacjonarnego sklepu. Jak wiadomo, ważne jest pierwsze wrażenie – dlatego klientowi nigdy byś nie dał brudnej czy wymiętej wizytówki i nie zaprosił do nieuporządkowanego sklepu. Podobnie jest z przesyłką. Lepiej zastanów się chwilę nad tym, jak przygotować paczkę do wysyłki, a przekonasz się, że ta decyzja zaprocentuje. Klient z pewnością będzie miło zaskoczony, gdy otrzyma paczkę z Twojego sklepu internetowego w estetycznym i przemyślanym opakowaniu, a nie w starym kartonie owiniętym metrami szarej taśmy.

Jak przygotować paczkę do wysyłki – karton czy folia?

Sposób pakowania i rodzaj użytego materiału zależny jest w dużej mierze od tego co przesyłasz. Jeżeli sprzedajesz produkty, które są dość drobne – np. kosmetyki, akcesoria biurowe, domowe czy kuchenne, lub artykuły spożywcze, wówczas najlepszym wyborem będzie opakowanie kartonowe. Wykorzystywanie starych kartonów po innych produktach nie jest najlepszym pomysłem. Lepszym rozwiązaniem jest zamówienie nowych kartonowych opakowań, na które można nanieść nadruk z logo firmy.

Drugim rozwiązaniem – coraz popularniejszym szczególnie w branży odzieżowej i obuwniczej, jest użycie foliopaku. To specjalne opakowanie foliowe  przypomina większą reklamówkę. Ma wygodny uchwyt, co ułatwia transport kurierowi, a także klientowi. Warto też wspomnieć o niezwykłej wygodzie tego rozwiązania – pakowanie zajmuje dosłownie kilka sekund. Wystarczy włożyć produkty do foliopaku, zakleić brzeg taśmą, nakleić list przewozowy – i gotowe! Do tego foliowe opakowanie można w pełni spersonalizować! Macie swoje sprawdzone sposoby na to, jak przygotować paczkę do wysyłki? Czekamy na Wasze komentarze!

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
13 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.