Różne

Jakie opakowanie produktu wybrać, by przyciągało Klientów?

• Zakładki: 28


Dobrej jakości produkt wymaga odpowiedniej promocji, aby mógł być zauważony przez Klientów. Aktualnie na rynku mamy do czynienia z bardzo dużą konkurencją. Dlatego też, by się wyróżnić należy zainwestować w odpowiednie opakowanie. Projektując opakowanie należy pamiętać o wielu czynnikach – to bardzo ważne, ponieważ opakowanie jest istotnym narzędziem marketingowym. Dowiedz się, jakie opakowanie produktu warto wybrać, by zwiększyć sprzedaż swojego produktu.

Dlaczego opakowanie produktu jest takie ważne?

Bardzo duża część decyzji zakupowych jest podejmowana pod wpływem impulsu. Prawdopodobieństwo spontanicznego zakupu zwiększają elementy, przyciągające uwagę Klientów. Zalicza się do nich materiały promocyjne, materiały POS, działania promocyjne (rabaty, czasowe promocje) i oczywiście opakowania. Nie zapominajmy, że większość klientów jest wzrokowcami. Dlatego też charakterystyczne opakowanie pozwoli wyróżnić produkt na półce i sprawi, że konsument wybierze właśnie Twój produkt. Jeszcze do niedawna dużą wagę do opakowań przykładano głównie w branży kosmetycznej. Aktualnie projektowanie opakowań odgrywa ważną rolę w każdej branży. Pamiętaj, że opakowanie produktu to pierwszy element, z jakim klient ma styczność, oglądając dany produkt. Wykorzystaj ten potencjał!

Jakie powinno być idealne opakowanie produktu?

Opakowanie produktu - sklep
Prawdopodobieństwo spontanicznego zakupu zwiększają elementy, przyciągające uwagę Klientów

Projektując opakowanie dla naszego produktu należy pamiętać, że musi być ono zarówno estetyczne, jak i praktyczne. To nie jest proste zadanie, dlatego warto w tej kwestii zaufać profesjonalnemu producentowi opakowań. Do wykonania opakowania dobrze jest wybrać solidny materiał, który zabezpieczy nasz produkt i jednocześnie zachowa swoje walory estetyczne. Trzeba pamiętać, że opakowanie powinno podkreślać charakter produktu. Pomoże w tym zastosowanie odpowiednich kolorów i grafik. Dobrze zaprojektowane opakowanie powinno również nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy.

Zadbaj, by na opakowaniu znalazły się wszelkie informacje o produkcie. Opowiedz nie tylko o składzie danego produktu, ale o jego właściwościach, które czynią go wyjątkowym. Kreatywny projekt jest równie mile widziany – na regałach widać coraz więcej opakowań o ciekawej formie. Takie oryginalne opakowanie zwiększa prawdopodobieństwo, że zaciekawiony Klient sięgnie po produkt i wrzuci go do koszyka z zakupami.

Jakie opakowania sprawdzają się Waszym zdaniem najlepiej? Podzielcie się doświadczeniami ze swojej branży. Artykuł powstał przy współpracy z firmą Cały Ten Druk.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
12 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *