Nowe technologie

CRM dla deweloperów – jak wybrać najlepszy system?

• Zakładki: 145


Oprogramowania CRM, stały się istotnym narzędziem znajdującym zastosowanie w różnych firmach niezależnie od ich branży czy wielkości. Branża nieruchomości, nie jest wyjątkiem i również potrzebuje narzędzi, które zoptymalizują i częściowo zautomatyzują pracę specjalistów odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, księgowość oraz obsługę posprzedażową. Jak więc wybrać odpowiedni system, aby był on odpowiedzią na specyficzne potrzeby firmy deweloperskiej?

CRM dla deweloperów – przewaga systemu dedykowanego branży nad uniwersalnymi programami

Podczas wyboru systemu CRM dla deweloperów kluczową rolę odgrywają funkcje oferowane przez dostawcę oprogramowania. Dobry system CRM dla deweloperów powinien opowiadać na specyficzne potrzeby i wymagania branży. Dlatego też zdecydowanie korzystniejszym rozwiązaniem będzie wdrożenie systemu, który został specjalnie zaprojektowany z myślą o sektorze nieruchomości. Tylko wtedy można mieć pewność, że dostępne w nim funkcje idealnie odpowiadają potrzebom firm deweloperskich.

Jakie funkcje posiada system CRM dedykowany branży nieruchomości?

  • Obsługa dokumentów i umów — Przechowywanie, automatyczne uzupełnianie oraz generowanie dokumentów na podstawie wcześniej stworzonych szablonów, oraz danych zarówno klienta jak i nieruchomości. 
  • Integracja z zewnętrznymi portalami nieruchomości — Automatyzacja eksportu ofert, pobierania zapytań potencjalnych klientów oraz aktualizacji danych np. cen. 
  • Rozliczenia i płatności — Integracja z programami księgowymi oraz Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym. Możliwość nadzoru wpłat na rachunki powiernicze, zwolnienia środków oraz pozostałe rozliczenia związane z zakupem nieruchomości.
  • Analiza danych — Przechowywanie i analizowanie danych dotyczących klientów, rozliczeń, sprzedaży oraz wewnętrznych działań firmy. Śledzenie efektywności źródeł marketingowych i pracy poszczególnych doradców, oraz możliwość tworzenia rozbudowanych raportów.  
  • Obsługa posprzedażowa — Efektywne zarządzanie zmianami lokatorskimi, nadzór odbiorów nieruchomości oraz zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. 
  • Strefa klienta — Dedykowany panel dla klientów firmy deweloperskiej, umożliwiający dostęp do wszystkich niezbędnych informacji takich jak rezerwacje, umowy, faktury, płatności czy dokumenty.

Funkcjonalności dostępne w systemie voxCRM dla deweloperów sprawiają, że jest to kompleksowe narzędzie, uwzględniające specyfikę branży nieruchomości.

Intuicyjny interfejs oraz wygodna aplikacja – wybierz najlepszy CRM dla deweloperów

Jeśli szukasz dobrego CRM dla deweloperów, oprogramowanie voxCRM może być idealnym wyborem. System posiada intuicyjny i przyjazny użytkownikowi interfejs, co znacząco ułatwia pracę specjalistów. VoxCRM oferuje także praktyczną aplikację mobilną, która jest wygodna zarówno dla pracowników pracujących w terenie, jak i dla klientów. Dodatkowym atutem jest to, że voxDeveloper nie wymaga instalacji oprogramowania i można z niego korzystać za pomocą przeglądarki internetowej. 

Dzięki funkcjom dopasowanym do potrzeb branży, intuicyjnej obsłudze oraz aplikacji mobilnej, voxCRM staje się niezastąpionym narzędziem dla firm deweloperskich. Jego wdrożenie oszczędza czas i zasoby, zwiększa efektywność i podnosi standardy obsługi klienta. To wszystko przekłada się na obniżenie kosztów operacyjnych oraz zwiększenie satysfakcji klienta, co w konsekwencji prowadzi do większych zysków i rozwoju firmy.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
59 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *