Przychodnia

Dla fanów nowych technologii. Szukasz idealnego smartfona, komputera czy drukarki? Dołącz do nas!
Awatar użytkownika
Marysia89
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2019, 18:19

Przychodnia

Post autor: Marysia89 »

Czesc,

Moja mama chce otworzyc przychodnie. Mozecie polecic jakies oprogramowania do takiego miejsca? :)
Awatar użytkownika
Ania88
Posty: 9
Rejestracja: 14 wrz 2019, 18:57

Re: Przychodnia

Post autor: Ania88 »

Hej,

Jezeli szukasz czegos takiego jak oprogramowanie dla placówek medycznych to polecam wejsc na strone egabinet.pl. Moja mama korzysta z takiego rozwiazania u siebie w przychodni i jest bardzo zadowolona!
Awatar użytkownika
Jodełkon
Posty: 26
Rejestracja: 21 lip 2019, 9:39

Re: Przychodnia

Post autor: Jodełkon »

A według mnie najbardziej sprawdzone jest oprogramowanie firmy http://www.bmm.com.pl/informatyka-w-zar ... itali/edm/ a elektroniczna dokumentacja medyczna ułatwia bardzo pracę. Sama na takim pracuję od około dwóch lat i wszystko działa sprawnie a do tego jest łatwe w obsłudze także ja bym tylko takie zamawiała dla siebie
Awatar użytkownika
anath0r
Posty: 5
Rejestracja: 21 lis 2019, 0:38

Re: Przychodnia

Post autor: anath0r »

A szukałeś w internecie? Poprzez przeglądarkę na pewno znajdziesz rozwiązanie.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Awatar użytkownika
anath0r
Posty: 5
Rejestracja: 21 lis 2019, 0:38

Re: Przychodnia

Post autor: anath0r »

Przed zakładaniem tego typu tematu warto skorzystać z opcji szukaj na forum. Dużo tego tutaj już było.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Awatar użytkownika
haniek
Posty: 6
Rejestracja: 05 wrz 2019, 18:01

Re: Przychodnia

Post autor: haniek »