Problemy z alkoholem

Wątek o zdrowiu - dla poszukujących porad medycznych i informacji o zdrowym trybie życia.
Awatar użytkownika
Bonzaj
Posty: 18
Rejestracja: 01 lut 2019, 18:32

Problemy z alkoholem

Post autor: Bonzaj »

Moja siostra przeszła ostatnio piekło w swoim życiu, które dało jej ostro w kość. Z początku radziła sobie świetnie, ale inaczej ... tak jak umiała. Nie dało się jej namówić na skorzystanie z pomocy psychologa, który postawiłby ją na nogi, bo jest typem Zochy - samochy. No i bańka pękła. Zaczęła od niewinnego kieliszka na wieczór, potem od butelki i sie posypało. Dzisiaj zaczyna tak dzień i identycznie go kończy. Praktycznie ciągle jest nieświadoma, tego, co się dzieje. Gdzie i jak szukac dla niej pomocy?
Awatar użytkownika
Fifi
Posty: 19
Rejestracja: 01 lut 2019, 18:32

Re: Problemy z alkoholem

Post autor: Fifi »

Może nie jestem lekarzem, ale to mi z daleka wygląda na depresję zapijaną alkoholem. Obydwa te stany wykańczają organizm i działają niezwykle destrukcyjnie na człowieka. Nie zwlekaj i porozmawiaj z siostrą. Podsuń jej do poczytania artykuły z Rankingu ośrodków terapii. Jeżeli będzie poszukiwała fachowej pomocy, na pewno ją tam znajdzie.
Awatar użytkownika
Weroninka
Posty: 55
Rejestracja: 13 mar 2019, 16:06

Re: Problemy z alkoholem

Post autor: Weroninka »

Zawsze dobrze w takim wypadku skorzystać z pomocy psychologa. moja koleżanka leczyła się z depresji w ośrodku uzależnień Medox http://medox.org.pl/ Otrzymala tam wsparcie i pomoc. Bardzo dobrze wykwalifikowanych specjalistów tam mają ,naprawdę potrafią się zająć ludźmi, którzy zmagają się z uzależnieniem bądź depresją.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2019, 22:49 przez Weroninka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BrudnyHarry
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2019, 16:27
Kontakt:

Re: Problemy z alkoholem

Post autor: BrudnyHarry »

Witam,