Strona 1 z 1

Potrzebuję szybkiej pomocy - Nie dochodzą emaile do klientów

: 31 lip 2019, 22:31
autor: agis
Nie dochodzą emaile do klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalsze statusy. Klienci wciąż wysyłają mi wiadomości z zapytaniem o status zamówienia (to jest bardzo męczące). Zaczęliśmy wszystko sprawdzać i największy problem jest a gmail.com . Niestety bardzo dużo klientów ma tam pocztę. Sklep stoi na platformie Shoper . Kontakt z supportem nie pomógł. Twierdzą, że to nie ich wina. Co robić?

Re: Potrzebuję szybkiej pomocy - Nie dochodzą emaile do klientów

: 31 lip 2019, 23:15
autor: rudzielec
Prawda jest taka, że jeśli macie dużo zamówień, to wychodzi sporo maili ze sklepu. Przez to Gmail może blokować kolejne. Jedyne co ci mogę doradzi, to żebyście sprawdzili czy też jest problem jak będziecie korzystali profesjonalnego serwisu do wysyłki maili transakcyjnych np: https://freshmail.pl/integracje-serwer-smtp-shoper/ . Być może to będzie pomocne rozwiązanie.