Karmy Barf Original

Kącik rozmaitości. Tutaj możesz zapytać o wszystko, na co nie znalazłeś odpowiedzi w pozostałych kategoriach.
Awatar użytkownika
mala33
Posty: 23
Rejestracja: 20 wrz 2019, 23:09

Karmy Barf Original

Post autor: mala33 »

czy ktoś z Was miał już okazję podawać te karmy swojemu psu ? o diecie barfowej dowiedziałam się stosunkowo niedawno i nie mam jeszcze doświadczenia w wyborze konkretnych karm. Doradzicie ?

projektowanie kuchni zasady
Awatar użytkownika
polla
Posty: 55
Rejestracja: 17 wrz 2019, 22:09

Re: Karmy Barf Original

Post autor: polla »

nie znam ich ale temat wydaje się interesujący, ta dieta to podawanie psom tylko surowego mięsa tak ?
Awatar użytkownika
mala33
Posty: 23
Rejestracja: 20 wrz 2019, 23:09

Re: Karmy Barf Original

Post autor: mala33 »

tak, dokładnie tak. Niby można robić takie posiłki samodzielnie, kupować mięso i mielić itd. no ale ja jednak chciałabym od razu przejść na gotowce.
Awatar użytkownika
elbaa
Posty: 61
Rejestracja: 22 sie 2019, 9:50

Re: Karmy Barf Original

Post autor: elbaa »

te karmy z firmy Primex są jak najbardziej ok. u nas są obecne już od mniej wiecej roku i powiem Ci tak - warto! Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, spory wybór. Mój psiak uwielbia :)
Awatar użytkownika
mala33
Posty: 23
Rejestracja: 20 wrz 2019, 23:09

Re: Karmy Barf Original

Post autor: mala33 »

ooo dziękuje o to mi chodziło własnie :) a gdzie te karmy można dostać ?
Awatar użytkownika
elbaa
Posty: 61
Rejestracja: 22 sie 2019, 9:50

Re: Karmy Barf Original

Post autor: elbaa »

w wybranych gabinetach weterynaryjnych :) na ich głównej stronie jest cały spis, zerknij sobie https://barf.pl/ :) podejrzewam, ze sama będziesz w szoku jak zobaczysz ile pozytywnych zmian będzie. i nie mówię tu tylko o zdrowiu ale też o samopoczuciu.
Awatar użytkownika
Iza
Posty: 538
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:22

Re: Karmy Barf Original

Post autor: Iza »